OPCIJE DOSTAVE

Dostava na vrata GLS-om na  području Hrvatske

  • Ovdje pogledajte popis poštanskih brojeva na koje nemamo opciju dostave GLS-om:
  • Preuzimanje u našim poslovnicama u Zagrebu od ponedjeljka do subote

Dostava na GLS paketomate u Hrvatskoj

Dostava na BOX NOW paketomate u Hrvatskoj

  • U Zagrebu i Zagrebačkoj županiji vaša narudžba stiže isti dan (između 18:00 i ponoći, a vrijedi  za narudžbe napravljene do 10 sati), dok će u ostatku Hrvatske stići sljedećeg jutra svakim danom osim nedjeljom.
  • Paketomati rade non-stop, 24/7, pa možete preuzeti paket kad god vam to odgovara.
  • Preuzimanje je brzo i lako, jednostavno unesite kod na paketomatu.

CIJENA DOSTAVE

  • Ako ste izabrali dostavu GLS-om na vrata  cijena dostave je 5€ . Za narudžbe u vrijednosti većoj od 50€ ne naplaćujemo troškove  dostave, osim za figure od balona za koje se GLS dostava plaća uvijek
  • Ako ste izabrali  GLS paketomat dostava se plaća 3€, a iznad 50€ je besplatna (figure od balona pakiraju se u velike kutije koje ne stanu u paketomate)
  • Ako ste izabrali  BOX NOW dostavu na paketomate cijena dostave je 2€, a besplatna je iznad 30€
  • Figure od balona i helij balone dostavljamo  unutar grada Zagreba (vlastitim vozilima) naplaćujemo 10€. To pravilo odnosi se na uži dio grada Zagreba za narudžbe preko 80€
  • Dostavu unutar Zagreba za iznose veće od 130€ ne naplaćujemo
  • Za sve dostave unutar Zagreba, molimo da nas kontaktirate. Ova opcija dostave odnosi se samo na balone punjene helijem i ostale instalacije od balona i opcija nije dostupna u webshopu. U poruci nam ostavite informaciju da želite ponudu za dostavu. Kontaktirat ćemo Vas.

KADA ŠALJEMO PAKETE?

  • Sve narudžbe pristigle do 10 sati radnim danom pakiramo i šaljemo isti dan.
  • Ako ste ih naručili ponedjeljak, utorak, srijedu ili četvrtak do 10 sati  paket vam može stići  već slijedeći dan (ovisno o tome koji je tempo isporuke GLS-a na vašem području) odnosno najčešće slijedeći dan nakon što primite SMS poruku od strane GLS-a.
  • Ukoliko neki artikl nije dostupan, kontaktirat ćemo vas i ponuditi vam adekvatan zamjenski artikl.
  • Kod plaćanja pouzećem i karticama  narudžbu smatramo plaćenom,  kod plaćanja po ponudi narudžba je plaćena nakon što uplata stigne na naš račun.
  • Napuhane balone šaljemo dan ili dva prije nego ste nam naznačili datum za koji su vam baloni potrebni.
  • Ukoliko vam je hitno da paket imate što prije dobro je da nam naznačite u napomeni na kraju narudžbe.

NAŠI KONTAKTI

e-mail info@balonipleter.hr

telefon  01 560 1920  (pon-pet od 7 do 15 sati)   ili  01 369 1131 ( pon-pet od 13 do 20 sati, subotom od 9-14)

Možete nam poslati i poruku u Messanger-u na našem Facebook profilu 

PAKIRANJE PAKETA

Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se tijekom dostave ne oštete. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke, te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod djelatniku dostave.

ŠALJEMO LI GLS-om BALONE NAPUHANE HELIJEM?

Balone napuhane helijem šaljemo GLS-om samo one kod kojih je moguć odabir opcije punjenja helijem.

Ostale balone punjene helijem možete (ako ste u Zagrebu) preuzeti osobno u našim maloprodajama ili Vam ih možemo dostaviti. Za našu dostavu, molimo Vas da nas kontaktirate.

ŠALJEMO LI FIGURICE OD BALONA NAPUHANE?

Figure šaljemo napuhane i zapakirane u zaštitnu foliju i kartonsku kutiju.

U opisu svake figure je navedeno je li ju moguće slati GLS-om. Ukoliko figura ne može stati u kutiju u koju pakiramo pakete, nažalost nećemo ju moći poslati standardnim načinom.
U svakom slučaju možete nas kontaktirati, pa ćemo pokušati naći način da vam figura od balona bude poslana.

Svakako nam navedite za kada vam je figura potrebna i izvršite uplatu na račun ili karticom.

ŠTO AKO PAKET NE PREUZMETE ILI VAM NIJE STIGAO?

Nezaprimljena pošiljka: Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci od kurirske službe  u očekivanom vremenu, a očekivano vrijeme je do 3 radna dana (osim hitnog slanja) molimo vas da nas o tome  obavezno obavijestite.

Nadoknada troškova za vraćenu pošiljku: Ako kupac odbije primiti robu ili ju ne preuzme iako je obavješten od GLS-a ili naših djelatnika, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.
Ukoliko je odabrano plaćanje  po preuzimanju , a kupac ne preuzme paket, na  ime i adresu kupca šaljemo račun za dostavu.

Ukoliko je odabrano kartično plaćanje ili po ponudi kupac će dobiti povrat sredstava umanjen za cijenu dostave.

Ukoliko odlučite vratiti robu za koju ste imali besplatnu dostavu i vrijednost kupljene robe ne prelazi 50€, obračunat će se troškovi dostave.

Više o uvjetima kupnje pročitajte OVDJE

NAČINI PLAĆANJA

POUZEĆE – Naše proizvode možete platiti po pouzeću dostavljaču GLS-a  Kod dostave na BOX NOW paketomate nema opcije plaćanja pouzećem

Personalizirane proizvode i figure  napravljene za vas (sve figure od balona se izrađuju po narudžbi) potrebno je platiti unaprijed (kartičnom uplatom ili uplatom na račun).

UPLATOM NA RAČUN NAŠE TVRTKE – Po narudžbi stići će vam potvrda narudžbe s brojem našeg računa- molimo vas da kod uplate navedete broj narudžbe.

KARTIČNO PLAĆANJE – Primamo sljedeće kreditne kartice: American Express®, Diners®,MasterCard® i Visa te Maestro debitne kartice. Baloni Pleter – Pleter vatrometi d.o.o. koristi WSPay za online plaćanja.

Ukoliko proizvode preuzimate u našim poslovnicama možete plaćati svim sredstvima plaćanja, gotovinom i karticama.

Više o načinima plaćanja možete  vidjeti OVDJE

Sve proizvode koje  možete kupiti u našem webshop-u možete po istim cijenama kupiti i u našim poslovnicama.

Želimo vam ugodnu kupnju u našem webshop-u imate li pitanja, kritike ili pohvale bit će nam drago da se javite.

Ukoliko neki proizvod ne zadovoljava vaša očekivanja ovdje su upute za povrat