REKLAMACIJE I ZAMJENE
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Reklamacije kupci mogu javljati putem telefona 01 3635 518 ili putem e-maila info@pletervatrometi.hr. Kupac bi prilikom javljanja trebao znati broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime kako bismo mogli ući u trag narudžbi.
NAČIN POVRATA PROIZVODA – Odustajanje od kupnje ili reklamacija
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.
ODUSTAJANJE OD KUPNJE -više pročitajte ovdje
Kupac ima pravo u roku 14 dana (od preuzimanja pošiljke) odustati od kupnje pisanom obavijesti na e-mail adresu info@balonipleter.hr
- U EMAILU NAVEDITE:
- Razlog odustajanja od kupnje
- Vaše ime i prezime
- Broj narudžbe
- Broj tekućeg računa (IBAN) ako ste platili pouzećem ili direktno na naš račun
Pri povratu proizvodi moraju biti neupotrebljavani, neoštećeni i u originalnoj ambalaži.
Uz vraćeni proizvod obvezno je priložiti kopiju ili originalni račun koji ste primili s pošiljkom
Proizvode sa tiskom odnosno natpisom napravljenim samo za vas nije moguće mijenjati niti vraćati jer je proizvod izrađen po uputama potrošača i prilagođen je njegovim osobnim potrebama.
SLANJE POŠILJKE NA NAŠU ADRESU
Pošiljku poslati na adresu:
Pleter vatrometi d.o.o.
Čazmanska 4
10 000 ZAGREB
Troškove povrata robe snosi kupac.
POVRAT NOVCA
Pleter vatrometi će iznos uplaćen za robu vratiti najkasnije u roku 14 dana od primitka vraćene robe
- Ili na tekući račun kupca ako je narudžba plaćena po preuzimanju ili transakcijski
- ili direktno na karticu kupca ako je narudžba plaćena kartično
Ukoliko je paket već poslan na vašu adresu trošak pošte vam neće biti vraćen.
REKLAMACIJE POŠILJKE/PROIZVODA
Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je roba koji ste dobili neispravna, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan proizvod ili povrat sredstava ako proizvoda nema na stanju.
Ukoliko kupac ima bilo kakav prigovor sukladno članku 10 Zakona o zaštiti potrošača molimo da nas obavijesti na e-mail adresu info@balonipleter.hr.
U emailu navedite:
- opis greške ( najlakše je priložiti fotografije ili video zapise)
- vaše ime
- broj narudžbe
- broj tekućeg računa ako ste platili pouzećem ili direktno na naš račun