REKLAMACIJE I ZAMJENE

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Reklamacije kupci mogu javljati putem telefona 01 3635 518 ili putem e-maila [email protected]. Kupac bi prilikom javljanja trebao znati broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime kako bismo mogli ući u trag narudžbi.

NAČIN POVRATA PROIZVODA – Odustajanje od kupnje ili reklamacija

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.

ODUSTAJANJE OD KUPNJE  -više pročitajte ovdje

Kupac ima pravo u roku 14 dana (od preuzimanja pošiljke) odustati od kupnje  pisanom obavijesti na e-mail adresu [email protected]

  1. U EMAILU NAVEDITE:
  • Razlog odustajanja od kupnje
  • Vaše ime i prezime
  • Broj narudžbe
  • Broj tekućeg računa (IBAN) ako ste platili pouzećem ili direktno na naš račun

Pri povratu proizvodi moraju biti neupotrebljavani, neoštećeni i u originalnoj ambalaži.
Uz vraćeni proizvod obvezno je priložiti kopiju ili originalni račun koji ste primili s pošiljkom

Proizvode sa tiskom odnosno natpisom napravljenim samo za vas nije moguće mijenjati niti vraćati jer je proizvod izrađen po uputama potrošača i prilagođen je njegovim osobnim potrebama.

 

  1. SLANJE POŠILJKE NA NAŠU ADRESU

Pošiljku poslati na adresu:
Pleter vatrometi d.o.o.
Čazmanska 4
10 000 ZAGREB

Troškove povrata robe snosi kupac.

  1. POVRAT NOVCA

Pleter vatrometi će iznos uplaćen za robu vratiti najkasnije u roku 14 dana od primitka vraćene robe

  • Ili na tekući račun kupca ako je narudžba plaćena po preuzimanju ili transakcijski
  • ili direktno na karticu kupca ako je narudžba plaćena kartično

Ukoliko je paket već poslan na vašu adresu trošak pošte vam neće biti vraćen.

 

REKLAMACIJE POŠILJKE/PROIZVODA

Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je roba koji ste dobili neispravna, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan proizvod ili povrat sredstava ako proizvoda nema na stanju.

Ukoliko kupac ima bilo  kakav prigovor sukladno članku 10 Zakona o zaštiti potrošača molimo da nas obavijesti na e-mail adresu [email protected].

U emailu navedite:

  • opis greške ( najlakše je priložiti fotografije ili video zapise)
  • vaše ime
  • broj narudžbe
  • broj tekućeg računa ako ste platili pouzećem ili direktno na naš račun